Otis-є-частиною-буму-сервісних-роботів

Як Otis став частиною успіху побутових роботів Leave a comment

Ми запитали Ніла Гріна, виконавчого віце-президента компанії Otis, про те, як виробнику вдалося не тільки долучитися, а й стати частиною успіху поширення побутових роботів. Ось, що він відповів – далі пряма мова.

Коли я уявляю розумні міста майбутнього, я бачу середовище, де міська мобільність є безперебійною, стійкою та персоналізованою, завдяки підключеним цифровим екосистемам. Один із способів, як це втілюється в життя зараз – це збільшення використання побутових роботів.

Вони доставляють пакунки, розносять їжу до столиків ресторанів і готельних номерів, посилюють патрулі охорони в офісних будівлях і на складах. Побутові роботи все частіше інтегруються у приміщення, де ми живемо і працюємо.

І вони розвиваються. Згідно зі звітом Forrester, у 2022 році 35% сервісних компаній у Північній Америці будуть використовувати цих фізичних роботів-працівників. Це не кажучи вже про те, що ми бачимо в Азії, де використання роботів прискорюється ще швидше.

Ці роботи покращують взаємодію з клієнтами та підвищують продуктивність працівників, звільняючи їх для більш інтелектуальної роботи. І в будь-якій будівлі з більш ніж одним поверхом їм доведеться їздити на ліфті, щоб бути справді незалежними.

Насправді, коли власник будівлі вирішить запровадити робота у свою повсякденну роботу, постачальник ліфтів є одним із перших, хто залучається до співпраці, щодо його автономності. Це дає Otis унікальну роль на цьому ринку, що швидко зростає, а також можливості працювати з менеджерами будівель і постачальниками роботів, оскільки вони будують співпрацю буквально з нуля.

Otis-є-частиною-буму-сервісних-роботів_1

 

Підхід 21-го століття відроджує технологію десятиріччя

Десятиліттями ми підключаємо роботів до наших ліфтів, використовуючи, по суті, приймач дистанційного керування, який підключено до контролера ліфта. Це дозволяє нам керувати роботом. Цей підхід зазвичай обмежує підключення роботів лише до одного конкретного ліфта, і часто вимагає встановлення нового обладнання ліфта з появою нових роботів у будівлі.

Але в сучасному цифровому світі власники будівель створюють цілі парки роботів. Це робиться для того, щоб орендувати кілька роботів одного типу або різних роботів від різних постачальників та збільшити кількість робочої сили. Таке рішення може вимагати збільшення кількості ліфтів, бо елементарно одного ліфта для всіх роботів може бути недостатньо. Щоб отримати максимальну віддачу, слід завчасно знайти розумний спосіб підключення роботів до ліфтів. Це можливо завдяки використанню новітніх технологій і платформ.

Наш API Otis Integrated Dispatch™ – це більш комплексне рішення, яке дозволяє будь-якому роботу комунікувати з будь-яким ліфтом Otis через хмару або локальне з’єднання. Ми працюємо з клієнтами по всьому світу: від готелів у Японії, до розробників розумних міст у Китаї, а також в офісах і на складах у США – оскільки вони інтегрують роботів у свою щоденну роботу.

Ми також зв’язуємося з різноманітним і постійно зростаючим переліком виробників роботів, надаючи їм доступ до нашої цифрової «пісочниці» для інтеграції своїх роботів із нашим API. Вже зараз ми працюємо над майбутнім, де менеджери будівель можуть додавати робота до свого парку з впевненістю, що він зможе працювати з існуючими ліфтами.

Ми працюємо над нашою технологією, щоб підтримувати масштабованість цієї трансформації галузі.

Наш API дозволяє підключеним роботам працювати з групою ліфтів, а не лише з одним – якщо основний ліфт робота зайнятий пасажирами, він може використовувати інший без затримки. Це також дозволяє розробити пріоритезацію трафіку між людьми та роботами-пасажирами. Наприклад, подумайте про сценарій, коли робот-прибиральник навмисно чекає, поки закінчиться ранковий потік людей, щоб перейти на наступний поверх, водночас віддаючи пріоритет роботу-доставнику пакетів, який несе щось важливе для зустрічі, яка має розпочатися.

2_Otis-є-частиною-буму-сервісних-роботів

Уявіть майбутнє, де робот тримає двері ліфта за вас

Експерти сходяться на думці, що якщо ви ще цього не зробили, то скоро зустрінете цих побутових роботів у своєму повсякденному житті. І невдовзі почнете їздити з ними на ліфті.

Я бачу майбутнє, де робот ввічливо притримуватиме двері ліфта, коли ви підходите. Це еквівалент IoT натискання кнопки відчинення дверей, коли всередину входять інші пасажири. Це також приклад симбіотичних стосунків між людьми, обслуговуючими роботами та ліфтовими системами, які необхідні для досягнення бездоганного, стійкого та персоналізованого майбутнього, де враховуються потреби кожного пасажира, людини чи робота.

Ця трансформація робота все ще знаходиться на початковій стадії, бо нові учасники щодня впроваджують інновації. Пропоную вам відвідати нашу сторінку Otis Integrated Dispatch, щоб дізнатися більше про те, як Otis бере участь у цьому просторі та формує його, оскільки ми даємо людям і роботам свободу комунікувати у сучасному світі.

Посилання на джерело.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *